Faste læsere

mandag den 26. marts 2018

Sophie

Først vil jeg sige velkommen til de nye følgere her på bloggen. Håber I synes om, hvad I læser :-) og kom meget gerne med kommentarer.

Og nu til historien:

Første gang jeg mødte Sophie var på nettet. Nærmere bestemt på www.shapeways.com Her var hun pludselig under pseudonymet Alter Ego.

Jeg måtte bare eje hende og fik min mand til at forære mig hende i fødselsdagsgave. Det tog ikke mange dage, før hun ankom i min postkasse.

Billedet viser hendes arme med anvisning på, hvordan de samles. Hun er samlet med 1 mm wire, således at hun kan posere, præcis som man ønsker det.


Det tog et stykke tid, før jeg fik hende sprøjtemalet og samlet.


Hun ser lidt uhyggelig uden hår på hovedet.


Og hun har meget lange ben :-)


Med hår på hovedet er hun straks meget kønnere.



Det tog yderligere tid, før hun fik undertøj på. Hun havde godt nok også klaget en del over, at hun skulle ligge helt nøgen på bordet, synlig for enhver, som kom forbi. Nu er hun i det mindste anstændig, og venter kun på, at jeg får lavet hendes converse støvler færdige. Ikke helt nemt, for hun har store fødder i forhold til andre på hendes størrelse.

Med tiden skal hun jo også have noget mere tøj på, selv om det snart er forår her i landet.


I kommer til at høre meget mere om Sophie.

4 kommentarer:

  1. I think that every dollhouse needs a SOPHIE and yours looks right at home already Jette! :D

    SvarSlet
  2. Thank you Elizabeth but wait for the story to continue. She has not moved in yet.

    SvarSlet
  3. Hej Farmor,
    Hun er en dejlig dukke. Du gjorde et godt stykke arbejde sammen med hende og det er sjovt at se sådan en poserbar dukke.
    stort kram
    Giac

    SvarSlet
  4. Hi Giac, Thank you. Just wait, the story will continue.

    SvarSlet